praca kadry Gryfice, praca płace Gryfice, praca rekrutacja Gryfice
- koordynowanie procesów personalnych oraz realizacja strategii i polityki kadrowej
- wsparcie kadry zarządzającej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi,
- aktywny udział w pracach związanych z wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi usprawniających zarządzanie kadrami,
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- bieżąca obsługa kadrowa pracowników,
- rozliczanie czasu pracy,
- prowadzenie spraw związanych z uzupełnianiem kwalifikacji pracowników,
- prowadzenie spraw socjalnych we współpracy ze związkami zawodowymi,
- sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów.
Wymagania
wykształcenie wyższe kierunkowe,
co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w średnim lub dużym przedsiębiorstwie,
dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy,
umiejętność interpretacji i praktycznego stosowania przepisów prawa pracy,
zdolność analitycznego myślenia,
bardzo dobra organizacji pracy własnej i efektywność w wykonywaniu zadań,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym zaawansowana praktyczna znajomość MS Excel),
odporność na stres i umiejętność działania pod presją czasu.
Oferujemy
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
ciekawą i pełną wyzwań pracę w organizacji badawczo-rozwojowej,
możliwość rozwoju zawodowego oraz nabycie nowych umiejętności.
Klauzule informacyjne
Aplikuj